vrijdag 19 augustus 2016

Wandeling met Mère Supérieure en baasje doet iets geks met mijn snoepjes.........

Gister is vrouwtje met Jazz gaan wandelen samen met Mère Supérieure, mama Amie, oma Diva en Fotograaf Peter. Baasje kon wegens andere verplichtingen (er moet maar een collega ziek zijn :( ) niet aanwezig zijn.

De wandeling ging super en Jazz heeft gelijk geleerd dat mama Amie toch echt wel de baas is....en niet zoals mevrouw dacht...haarzelf :P.

Tijdens de wandeling heeft Peter natuurlijk vele mooie foto's gemaakt die allemaal hier te vinden zijn:
Website
album


Vandaag is baasje trouwens ook naar de winkel geweest. Hij kwam terug met een heel erg raar apparaat......
Eerst ging hij naar de garage en maakte de boven kant van de vriezer goed schoon. Deze vriezer vind ik (Jazz) heel belangrijk....daar licht namelijk mijn eten en al mijn lekkers in......oja die andere 2 hebben er ook nog wat in gelegd....dat mag wel.
Toen zette hij dit rare apparaat op de vriezer. Deze begon een raar geluid te maken en alles begon ineens te stinken... BAH.

Even later werd het helemaal gek. Baasje pakte wat van mijn heerlijke verse snackjes en maakte deze schoon...."doet die anders nooit". Ik ging alvast mooi zitten. Maar in plaats van mij mooi te belonen, zoals ik hem dat mooi geleerd heb!  Doet die MIJN snackjes in dit rare apparaat....... Wat is hier de bedoeling van?????? Hij zegt nu dat ik moet wachten tot morgen..... NOU JA ZEG!!!

Blijkbaar heet zoon ding een voedsel droger. Baasje zegt dat die zelf gaat proberen lekkere snacks en trainers voor mij te maken.....NOU we zullen wel zien baasje..........ik wil mijn snoepjes terug!





1 opmerking:

  1. De wandeling is voor herhaling vatbaar, was heel gezellig. Enne....die collega's moeten gewoon niet ziek worden.
    Baasje van jou moet niet zo gek doen door jouw snoepjes af te pakken...maar ben je niet een beetje nieuwsgierig naar morgen? Dan krijg je vast een lekkere vette beloning
    Dikke knuffel X

    BeantwoordenVerwijderen