zaterdag 13 februari 2016

De eerste nacht.

De eerste dag bij ons thuis verliep vrij vlotjes. Toen was het tijd om te gaan slapen. Baasje had al een groot deel van de avond snoepjes in de bench gelegd en complimentjes gegeven toen ik ze op at. Verder werd ik de hele tijd in de bench gelegd als ik moe was. Toen de laatste voeding er opzat en ik nog even naar buiten ben geweest was het dan zo ver. Slapen in de bench. Slapen zonder broer of zusjes. Dat was wel eng.

Ik ben bij de voeten van baasje in slaap gevallen en deze heeft me toen in de bench gelegd. Heb helemaal niet eens gemerkt dat het deurtje dicht werd gedaan! Vrouwtje bleef onder op de bank slapen.

Toen ik wakker werd was het wel een beetje TE eng. Alles was donker en vrouwtje bewoog niet. Ik heb toen een beetje moeten piepen en janken. Toen ik wat gekalmeerd was kwam vrouwtje naar me toe en zijn we even naar buiten gegaan, samen met Lady.

Toen ben ik weer gaan slapen en heeft vrouwtje me weer in de bench gelegd. Toen ik een paar uurtjes later weer wakker werd vond ik het nog steeds wel eng. Ik heb deze keer iets meer moeten piepen maar vrouwtje bewoog niet. Na een tijdje was ik weer rustig. Toen kwam baasje naar onder en haalde me uit de bench en is samen met mij even gaan wandelen......brrrr koud zeg!

Ik ben toen weer rustig gaan slapen en baasje lag me wederom in de bench. Toen is vrouwtje naar boven gegaan en baasje onder op de bank gaan liggen. Nu kon ik lekker door blijven slapen tot half 9! Toen ik wakker werd heb ik even geklopt met mijn pootje en ging mooi zitten.........zou dat misschien helpen?? Baasje werd wakker en ging voor de eerste keer tijdens mijn 2de dag in mijn nieuwe huis lopen.

Het is nog allemaal erg nieuw en er wonen hier ook 2 grote honden. Ik weet nog niet zo goed wat ik wel en niet mag maar gelukkig geven ze dit wel mooi aan.

Wat de dag gaat brengen gaan we zien.

Groetjes,

Jazz

1 opmerking:

  1. Wat een leuk verslag van de nacht. Is lang niet slecht gegaan zo te lezen. Ik wens je vandaag een leuke dag toe. Je bent een kanjer liefie. Dikke knuffel van mij

    BeantwoordenVerwijderen