zondag 14 februari 2016

Spelen in het zand!!

Vandaag zijn we met zijn allen naar een zandberg geweest. Hier heeft Jazz dan eindelijk van Lady toestemming gekregen om te stoeien. Wat een moment was dat.

Zoals je kunt zien wordt er volop met elkaar gespeeld. De grote beer Bink bleef alles netjes van een afstand bekijken..."Laat die dames maar spelen ik zie het vanaf hier goed".

Al dat zand is natuurlijk super leuk, en het blijft nog plakken ook.
"Kijk eens Mamma wat ik ook kan"

Jazz maakt haar lijn al vroeg trots. Dat is zeker!

Nu Jazz haar vacht lekker smerig is wordt het natuurlijk tijd om kennis te gaan maken met de blazer.
Bink geeft het goede voorbeeld terwijl Jazz vanuit de veilige armen van vrouwtje alles in de gaten houdt:

Jazz is nog geen fan van de blazer maar dit gaat in de komende weken langzaam opgebouwd worden.

Na dit avontuur wil Jazz natuurlijk maar 1 ding (ja zwart op donker blauw match geweldig op foto's :P):


Het album zal album van dit avontuur plus nog andere foto's van vandaag: Album


3 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had hier al eerder gereageerd maar zie mijn reactie nergens staan.
    Heerlijk filmpje van het spelen in het zand met lady. We wisten natuurlijk al dat ze erg speels is.
    Moddermonsters zijn die nakomelingen van ons en Jazz hoort daar al helemaal bij.
    Nu nog wennen aan de blazer want dat is dan zeker wel nodig.
    Dikke knuffel van mij

    BeantwoordenVerwijderen